OJ!!

Hoppsan.. Har typ glömt av denna bloggen.. men ska försöka så mycket som möjligt att kunna skriva lite då och då! :) Idag så har vio gått lång promenad med skolan.. 12 km skulle vi ha gått men eftersom det ösregnar så gick vi bara 8 km, TACK OCH LOV!!! Kom hem ca 13.00 och då satte jag mig vid tvn och la mig under filten! :3 Nu sitter jag och skypar med några och spelar Starstable, jag vet men det e faktiskt roligt! :D Imon är det skola igen och ja en helt vanlig Onsdag senare på kvällen så ska jag på lektion och hoppa Danny <3 Ridskolan slutar imon för denna terminen! sen i December och Januari så ska jag vara fodervärd på Danny 6 dagar i veckan så han blir nästan som min i 2 månader!!! :D :D Sen har jag skaffat medryttar häst Joy heter hon och hon är 3 år. Hon är inriden men hon har haft vila ett långt tag så hon måste börjas om från början! Ska bli skit roligt! :) Jag och Danny har utvecklas hur mycket som helst! Det går bättre och bättre i dressyren men även i hoppningen. Mitt hopp rekord är 1 m bana men långa oxrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0